Enimerosi 247

Αναγνώστες

Translate

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


Σχόλια-Eπικοινωνία

Τις καταγγελίες, τα παράπονα, τις απόψεις σας και ότι
χιουμοριστικό έχετε να πείτε, μπορείτε να τα στείλετε στο email: enimerosi247@hotmail.com


ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 16 Αυγούστου 2024

Αλίσα Νιούμαν: Εκτοξεύτηκε το προφίλ της στο Only Fans μετά το twerk στους Ολυμπιακούς Αγώνες

Κατηγορία Lifestyle στις   5:17 μ.μ.  |  Παρασκευή 16 Αυγούστου 2024


Η Αλίσα Νιούμαν μονοπώλησε το ενδιαφέρον στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού, με το twerk της να έχει γίνει παγκόσμια viral.


Αφού πέρασε τα 4,85μ. και εξασφάλισε το χάλκινο μετάλλιο στο επί κοντώ, η Καναδή πρωταθλήτρια ξέσπασε σε πανηγυρισμούς κάνοντας twerking.



Σχεδόν μια εβδομάδα μετά, η Νιούμαν δήλωσε στο TMZ Sports ότι ο αυτοσχέδιος χορός της οδήγησε σε μια «έκρηξη» των followers στη σελίδα που διατηρεί στο OnlyFans, κάτι το οποίο επισήμανε σε δηλώσεις τις προηγούμενες μέρες, ότι δεν επιδίωκε. «Οι συνδρομητές αυξήθηκαν περίπου 10 φορές παραπάνω. Ήταν τρελό» ανέφερε τώρα στο TMZ.


Στη διάρκεια των νέων δηλώσεών της, η ολυμπιονίκης εξήγησε, πως δεν είχε σκοπό να χορέψει αλλά η νίκη της, έφερε την αυθόρμητη αντίδρασή της. «Ξαφνικά, παίρνω αυτό το μετάλλιο και έχω αυτή την αίσθηση, την αίσθηση της ενέργειας και της αύρας γύρω μου που δεν είχα ποτέ πριν. Είχα αυτή την αυτοπεποίθηση και αυτή την ασφάλεια με τον εαυτό μου που "τώρα νιώθω ότι μπορώ να αφεθώ ελεύθερη. Πήρα ένα μετάλλιο, είμαι Ολυμπιονίκης"» τόνισε η Αλίσα Νιούμαν.






Η Καναδή Ολυμπιονίκης εκτός από την πορεία της στον αθλητισμό, έχει και μια δεύτερη «καριέρα» στην πλατφόρμα Only Fans όπου μοιράζεται πιο αποκαλυπτικές φωτογραφίες έναντι χρημάτων από κάθε συνδρομητή. Μετά το viral βίντεο που πανηγυρίζει με twerking την επίδοση και το μετάλλιό της, τα έσοδα από την πλατφόρμα αναμένεται να αυξηθούν σε μεγάλο βαθμό.



Πηγή: protothema.gr

Πώς βρέθηκε στον «αέρα» το ΙΧ στον καταπέλτη του πλοίου στην Άνδρο - Νέο βίντεο από το λιμάνι του Γαυρίου

Κατηγορία Ελλάδα στις   4:37 μ.μ.  | 


Στην περιγραφή όσων συνέβησαν στο λιμάνι του Γαυρίου το βράδυ της Πέμπτης όταν ένα αυτοκίνητο βρέθηκε στον αέρα κατά τη διάρκεια επιβίβασης εν μέσω πολύ ισχυρών ανέμων και έντονου κυματισμού στην Άνδρο προχωρά το υπουργείο Ναυτιλίας σε ανακοίνωσή του.


Δείτε βίντεο με ό,τι συνέβη στο λιμάνι του Γαυρίου στην Άνδρο:




Σύμφωνα με την ανακοίνωση όταν το πλοίο SAONISOS της Saosferries έφτασε στο Γαύριο «επικρατούσαν έντονα καιρικά φαινόμενα με έντονο κυματισμό, με αποτέλεσμα να ανυψωθεί το μπροστινό τμήμα του καταπέλτη και να προκληθούν υλικές ζημιές σε ένα Ι.Χ.Ε. όχημα το οποίο επιχειρούσε να επιβιβασθεί».


Κατά το υπουργείο Ναυτιλίας «το Ι.Χ.Ε. παρέμεινε ακινητοποιημένο στον προβλήτα και ακολούθως, ο Πλοίαρχος του «ΣΑΟΝΗΣΟΣ» δήλωσε ότι, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών αδυνατούσε να ολοκληρώσει την επιβίβαση των επιβατών και οχημάτων και έκρινε επισφαλή την παραμονή του πλοίου στο λιμάνι του Γαυρίου».


Λόγω της κατάστασης που δημιουργήθηκε αν και στο λιμάνι του Γαυρίου ανέμεναν 10 επιβάτες και 4 ΙΧ για να επιβιβαστούν στο πλοίο, τελικά δεν επιβιβάστηκαν 7 επιβάτες και 3 ΙΧ.






Υπενθυμίζεται ότι για το περιστατικό συνελήφθη ο καπετάνιος του πλοίου όταν αυτό αφίχθη στην Κάρυστο μετά από προφορική μήνυση που υπέβαλλε στο Λιμεναρχείο Άνδρου σε βάρος του η οδηγός του ΙΧΕ που υπέστη υλικές ζημιές.


Ο καπετάνιος αντιμετωπίζει την κατηγορία της παραβίασης του του άρθρου 291 του Ποινικού Κώδικά για Διατάραξη της ασφάλειας σιδηροδρόμων, πλοίων και αεροσκαφών.


Η ανακοίνωση του υπουργείου Ναυτιλίας


Με εντολή του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστου Στυλιανίδη έχει ξεκινήσει η άμεση διαλεύκανση του συμβάντος που έλαβε χώρα χθες στο λιμάνι του Γαυρίου και αφορά στη σύλληψη του Πλοιάρχου του επιβατηγού-οχηματαγωγού (Ε/Γ-Ο/Γ) πλοίου «ΣΑΟΝΗΣΟΣ» Ν.Π. 12489, για παράβαση του άρθρου 291 του Π.Κ. (Διατάραξη της ασφάλειας σιδηροδρόμων, πλοίων και αεροσκαφών).


Όπως έχει δηλώσει επανειλημμένως ο κ. Στυλιανίδης, η μεγαλύτερη προτεραιότητα για το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής είναι τα θέματα ασφάλειας και ειδικά στην ακτοπλοΐα, είναι μη διαπραγματεύσιμα και δεν υπάρχει κανένα περιθώριο ανοχής. Δεν είναι αποδεκτή καμία ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ από κανέναν και αποτελεί προαπαιτούμενο για όλους τους πολίτες.


Συγκεκριμένα, τις βραδινές ώρες χθες, το «ΣΑΟΝΗΣΟΣ» είχε καταπλεύσει στο λιμάνι του Γαυρίου Άνδρου, κατά την εκτέλεση εγκεκριμένου δρομολογίου με τελικό προορισμό το λιμάνι της Καρύστου. Κατά τη διαδικασία της επιβίβασης επιβατών και οχημάτων επί του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου, επικρατούσαν έντονα καιρικά φαινόμενα στο λιμάνι του Γαυρίου με έντονο κυματισμό, με αποτέλεσμα να ανυψωθεί το μπροστινό τμήμα του καταπέλτη και να προκληθούν υλικές ζημιές σε ένα Ι.Χ.Ε. όχημα το οποίο επιχειρούσε να επιβιβασθεί. Το Ι.Χ.Ε. παρέμεινε ακινητοποιημένο στον προβλήτα και ακολούθως, ο Πλοίαρχος του «ΣΑΟΝΗΣΟΣ» δήλωσε ότι, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών αδυνατούσε να ολοκληρώσει την επιβίβαση των επιβατών και οχημάτων και έκρινε επισφαλή την παραμονή του πλοίου στο λιμάνι του Γαυρίου.


Στο λιμάνι ανέμεναν προς επιβίβαση 10 επιβάτες και 04 Ι.Χ.Ε., εκ των οποίων δεν επιβιβάσθηκαν 7 επιβάτες και 3 Ι.Χ.Ε. οχήματα. Οι επιβάτες που δεν επιβιβάστηκαν προωθούνται στους προορισμούς τους με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρείας, ενώ από το περιστατικό δεν αναφέρθηκε τραυματισμός. Το «ΣΑΟΝΗΣΟΣ» συνέχισε το δρομολόγιο του για το λιμάνι της Καρύστου όπου κατέπλευσε με ασφάλεια.


Τις πρωινές ώρες σήμερα, υπό τις οδηγίες της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Σύρου και κατόπιν προφορικής μήνυσης που υπέβαλλε στο Λιμεναρχείο Άνδρου η οδηγός του ΙΧΕ που υπέστη υλικές ζημιές, κατά του Πλοιάρχου του Ε/Γ-Ο/Γ «ΣΑΟΝΗΣΟΣ» Ν.Π. 12489 και κατά παντός υπευθύνου, στελέχη της Λιμενικής Αρχής της Καρύστου προέβησαν στη σύλληψη του Πλοιάρχου, για παράβαση του άρθρου 291 του Π.Κ. (Διατάραξη της ασφάλειας σιδηροδρόμων, πλοίων και αεροσκαφών).


Προανάκριση διενεργείται από το Α’ Λιμενικό Τμήμα Γαυρίου του Λιμεναρχείου της Άνδρου.


Δείτε βίντεο: Άνδρος: Πώς βρέθηκε στον «αέρα» το ΙΧ στον καταπέλτη του πλοίου




Πηγή: protothema.gr

Δεύτερος θάνατος από διεισδυτικό στρεπτόκοκκο - Σε κρίσιμη κατάσταση στο νοσοκομείο Ρίου ένα ακόμη άτομο

Κατηγορία Υγεία στις   3:55 μ.μ.  | 



Οι εκτιμήσεις για το τι οδήγησε στο θάνατο τον 48χρονο που έκανε διακοπές στο Κατάκολο της Ηλείας, φαίνεται πως κρύβουν μια πιο σοβαρή κατάσταση που έχει μπει στο μικροσκόπιο του ΕΟΔΥ


Σύμφωνα με επιβεβαιωμένες πληροφορίες του ilialive.gr ο 48χρονος δεν είναι το μόνο θύμα του διεισδυτικού στρεπτόκοκκου στην Ηλεία.


Ένας ακόμα άνδρας από την Ηγουμενίτσα που έκανε τις διακοπές του στην Αρχαία Ολυμπία μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Πατρών στο Ρίο και κατέληξε και αυτός από διεισδυτικό στρεπτόκοκκο.


Όμως με βάση τις ίδιες πηγές και ένα τρίτο κρούσμα διεισδυτικού στρεπτόκοκκου προερχόμενο από την Ηλεία, νοσηλεύεται σε σοβαρή κατάσταση στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Πατρών.


Κλιμάκιο του ΕΟΔΥ έχει επισκεφθεί ήδη το νοσοκομείο του Πύργου, πραγματοποιώντας ελέγχους στην περιοχή.


Πηγή: tempo24.news


Πανώλη: Τι σημαίνει η μερική άρση της απαγόρευσης μετακίνησης ζώων για σφαγή που εφαρμόζεται από Δευτέρα

Κατηγορία Ελλάδα στις   2:56 μ.μ.  | 



 Φέτος τον 15αύγουστο, το Πάσχα του Καλοκαιριού -σύμφωνα με τους παλαιότερους- δεν καταναλώσαμε αρνί και πρόβειο κρέας λόγω των μέτρων που εφαρμόζει η χώρα για την πανώλη των αιγοπροβάτων.


Αρκεστήκαμε στην κατανάλωση χοιρινού, βοείου κρέατος και κοτόπουλου. Αυτή η συνθήκη έφερε κατά κύριο λόγο μείωση στους τζίρους των κρεοπωλείων κατά 30%. Ζημιά όμως υπήρξε και για τις ψησταριές οι οποίες έχασαν ένα 80% των εσόδων τους καθώς δεν μπορούσαν να διαθέσουν πρόβειο και αρνί καθώς δεν υπήρχε στην αγορά. Μάλιστα αυτές τις ημέρες αυτά τα καταστήματα εστίασης αναλάμβαναν και το ψήσιμο των αμνοεριφίων, κάτι που φέτος δεν υπήρξε.


Τι αλλάζει από Δευτέρα


Το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης ανακοίνωσε πως από την ερχόμενη Δευτέρα θα ισχύσει η μερική άρση μετακίνησης ζώων για σφαγή σε περιοχές που δεν επλήγησαν από την πανώλη.


Το πόσο σημαντική είναι αυτή η απόφαση για την επάρκεια αμνοεριφίων στην αγορά φαίνεται από τα στοιχεία που θα παραθέσουμε πιο κάτω .


Μέχρι σήμερα 11 νόμοι είναι σε καραντίνα λόγω της πανώλης. Από την Δευτέρα θα μπορούν να σφαχτούν στους άλλους 41 νόμους που δεν είχαν κρούσματα πανώλης ,χιλιάδες αμνοεριφια που θα δώσουν ακόμη και απόλυτη επάρκεια στην αγορά. Έτσι θα μπορέσει ξανά ο καταναλωτής να βρει στα κρεοπωλεία αρνί και πρόβειο κρέας .


Τί θα γίνει όμως με τους 11 νόμους που είναι σε καραντίνα ακόμη; Από το υπουργείο υπογραμμίζουν πως όλα θα κριθούν από τους δείκτες θετικότητας της νόσου. Δηλαδή όσο δεν βρίσκονται κρούσματα , τόσο αυτές οι περιοχές θα πλησιάζουν στην άρση των μέτρων . Πάντως για την Θεσσαλία που μπήκε πρώτη στον … χορό των κρουσμάτων φαίνεται πως αυτός ο δρόμος θα είναι μακρύτερος καθώς υπάρχουν ακόμη εστίες σε Καρδίτσα και Τρίκαλα . Υπενθυμίζουμε επίσης πως η Θεσσαλία είναι μια από τις περιοχές με το μεγάλο πληθυσμό ζώων, στη χώρα .


Πως θα συμπεριφερθεί η αγορά


Κάποιοι πριν ακόμη ανοίξουν τα σφαγεία έσπευσαν να κάνουν λόγο για ανατιμήσεις στο αρνί και το πρόβειο, δείχνοντας τάσεις αισχροκέρδειας .


Άνθρωποι της αγοράς πάντως έλεγαν πως κάτι τέτοιο δεν θα συμβεί και οι τιμές θα συγκρατηθούν. Οι λόγοι είναι προφανείς. Καταρχήν θα πρέπει να υπάρξει η αποκατάσταση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών. Με υψηλές τιμές κάτι τέτοιο δεν θα συμβεί. Επίσης υπάρχει προς σφαγή μεγάλος αριθμός ζώων που δεν οδηγήθηκαν στα σφαγεία τόσο καιρό λόγω των μέτρων . Τέλος καραδοκεί το υπουργείο ανάπτυξης το οποίο με κλιμάκια θα κάνει σαρωτικούς ελέγχους . Είναι χαρακτηριστικό πάντως πως λόγω της έλλειψης αμνοεριφίων, στα υπόλοιπα κρέατα δεν υπήρξε ανατιμήσεις όλο αυτό το διάστημα , την ώρα μάλιστα που υπήρξε αύξηση της κατανάλωσης τους.


Πηγή: protothema.gr

Έγκλημα στα Ιωάννινα: Ομολόγησε ο ανιψιός ότι σκότωσε την 62χρονη θεία του – Οικονομικό το κίνητρο

Κατηγορία Τοπικά νέα στις   2:31 μ.μ.  | 


Τη δολοφονία της θείας του με κυνηγετική καραμπίνα ομολόγησε ο ανιψιός της, που ήταν και ο άνθρωπος που την εντόπισε το πρωί στο σπίτι της στο Περίβλεπτο Ιωαννίνων. 


Ο ανιψιός της 62χρονης θεωρήθηκε από την πρώτη στιγμή ο βασικός ύποπτος, ενώ αμέσως τέθηκε υπό ανάκριση από τις αρχές. Η πράξη του αποδίδεται σε οικονομικό κίνητρο. Ο καθ' ομολογίαν δράστης επισκεπτόταν συχνά τη θεία του, η οποία έμενε μόνη της. 


Το έγκλημα, με βάση τα ευρήματα του ιατροδικαστή, φέρεται να έγινε το τελευταίο 24ωρο. Η γυναίκα δολοφονήθηκε με χτυπήματα στο στήθος και την κοιλιά. 


Ανάστατοι οι κάτοικοι στο χωριό


Στο χωριό οι κάτοικοι είναι ανάστατοι. Οι γείτονες και οι φίλοι της 62χρονης μιλούν για μια μοναχική και καλοσυνάτη γυναίκα που δεν δημιουργούσε προβλήματα στο χωριό ενώ πολύ συχνά την επισκέπτονταν ο ανιψιός της, κάτι που όπως λένε, της προκαλούσε ταραχή.


«Ακούσαμε τις καμπάνες, είδαμε τα περιπολικά και τρομάξαμε. Μόλις μάθαμε για δολοφονία στο χωριό μας, πανικοβληθήκαμε. Ήταν μια καλοσυνάτη γυναίκα, ζούσε μόνη της και δεν δημιουργούσε προβλήματα. Ο ανιψιός της, την επισκεπτόταν συχνά, ήταν ταραγμένη κάποιες φορές αλλά δεν μας μιλούσε. Ήταν μια γυναίκα που μπορούσε να συντηρεί τον εαυτό της και μόνη της. Δεν μπορούμε να καταλάβουμε τι έγινε και την σκότωσαν. Δεν ακούστηκαν πυροβολισμοί, τις καμπάνες ακούσαμε και τις σειρήνες των περιπολικών. Έχω σοκαριστεί, πραγματικά …» λέει στο protothema.gr μια φίλη και γειτόνισσα της αδικοχαμένης γυναίκας.



Πηγή φωτογραφίας: epirusgate.gr

Πηγή: protothema.gr

Έγκυος από την Πρέβεζα έφτασε στα Τρίκαλα για να γεννήσει.. Σοβαρή καταγγελία της ΠΟΕΔΗΝ

Κατηγορία Τοπικά νέα στις   11:41 π.μ.  | 



Έναν… «Γολγοθά» έζησε μια εγκυμονούσα τουρίστρια στην Πρέβεζα, καθώς χρειάστηκε να διακομιστεί μέχρι το νοσοκομείο Τρικάλων για να μπορέσει να υποβληθεί σε καισαρική, όπως καταγγέλλει η ΠΟΕΔΗΝ.


Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την καταγγελία, την Δευτέρα, μια επίτοκος γυναίκα, με καταγωγή από την Πρέβεζα, που ζούσε στο εξωτερικό και ήρθε για διακοπές στην περιοχή, μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο για πρόωρο τοκετό με διαστολή.


Κατά τις ίδιες πληροφορίες, δεν υπάρχει μονάδα νεογνών στη Πρέβεζα και στα Ιωάννινα δεν υπήρχε διαθέσιμη και έτσι βρέθηκε στη Λάρισα. Γι’ αυτό, ξεκίνησε η διακομιδή της γυναίκας συνοδεία αγροτικής ιατρού που ευτυχώς είχε τελειώσει την ειδικότητα της γυναικολογίας.


Στη διαδρομή της μεταφοράς της, έφθασε η ώρα του τοκετού για την 31χρονη, που θα γινόταν με καισαρική τομή. Όμως, επειδή δεν προλάβαιναν να φθάσουν στη Λάρισα, κατόπιν συνεννόησης, μετέφεραν τη γυναίκα στο νοσοκομείο Τρικάλων. Εκεί, έγινε ο πρόωρος τοκετός και για καλή τύχη της μητέρας βρίσκονταν και ιατροί από τη μονάδα νεογνών του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Λάρισας για διακομιδή άλλου βρέφους.


Τελικά, το νεογνό διασωληνώθηκε και μεταφέρθηκε με ασφάλεια στη Μονάδα του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Λάρισας.


Τι καταγγέλλει η ΠΟΕΔΗΝ για την κατάσταση στο Νοσοκομείο Πρέβεζας


Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλη Γιαννάκο, «η Πρέβεζα αυτό τον καιρό σφύζει από κόσμο λόγω τουρισμού. Το νοσοκομείο με μεγάλη επισκεψιμότητα μαραζώνει λόγω των σοβαρών ελλείψεων προσωπικού που καθιστούν επισφαλείς τις παρεχόμενες υπηρεσίες.


Το νοσοκομείο Πρέβεζας ξέμεινε ουσιαστικά με μία παθολόγο και πολλές ημέρες τον μήνα δεν έχει καθόλου. Στα επείγοντα περιμένουν ώρες οι ασθενείς έναν ιατρό παθολόγο.


Υπάρχει 1 χειρουργός και συνεπικουρούν 3 με μπλοκάκι. Υπηρετούν 2 ορθοπεδικοί, 3 αναισθησιολόγοι, 3 καρδιολόγοι, 3 ακτινολόγοι, 2 νεφρολόγοι, 3 γυναικολόγοι. Γαστρεντερολόγος δεν υπάρχει, πνευμονολόγος δεν υπάρχει.


Επίσης, υπάρχουν ελλείψεις στη νοσηλευτική υπηρεσία.


Οι γιατροί με τα εντέλλεσθε του Διοικητή, οι υπάλληλοι της νοσηλευτικής υπηρεσίας βρίσκονται πάνω από το όριο της εργασιακής εξουθένωσης.


Προκηρύξεις γίνονται άγονες. Αναμενόμενες οι παραιτήσεις και η έλλειψη ενδιαφέροντος.


Η έλλειψη κινήτρων, οι χαμηλοί μισθοί, η εργασιακή εξουθένωση, η μη ένταξη στα ΒΑΕ, η μη μονιμοποίηση των συμβασιούχων είναι κάποιες από τις βασικές αιτίες της απογύμνωσης των περιφερειακών νοσοκομείων από προσωπικό και η απώλεια του δευτεροβάθμιου χαρακτήρα τους.


Εντύπωση προκαλεί στους εργαζόμενους η μη ένταξη του νοσοκομείου σε κάποιο από τα προγράμματα του ταμείου Ανάκαμψης για ενεργειακή και κτιριακή αναβάθμιση που κάποιοι το συνδέουν με τη τύχη του νοσοκομείου».


Πηγή: epiruspost.gr

Γιατί οι νέοι αγαπούν τόσο πολύ τα πανηγύρια

Κατηγορία Ελλάδα στις   9:50 π.μ.  | 




Τα insta stories του Αυγούστου είναι γεμάτα γλέντι, new age διονυσιασμό και τσίκνα με τα πανηγύρια ανά την Ελλάδα να έχουν την τιμητική τους και να αποτελούν τον απόλυτο, άχαστο προορισμό. Πώς συνέβη όμως αυτό;


Ο σκηνοθέτης Κώστας Κουτσολέλος γράφει στο χιουμοριστικό του προφίλ στο Facebook κάποια στιγμή το εξής: «Αρχίσανε βλέπω και τα ικαριώτικα γλέντια που χοροπηδάνε οι μοντέρνοι πάνω κάτω και νομίζουν ότι διονυσιάζονται». Γέλασα. Τα τελευταία χρόνια, η στροφή στην παράδοση, από εκεί που ήταν μια επιλογή εντός συγκεκριμένου πολιτιστικού πλαισίου, έχει γίνει μέινστριμ. Το πανηγύρι (και ιδίως κάποια συγκεκριμένα) είναι στην εποχή μας ό,τι ήταν κάποτε το Villa Mercedes και το Plus Soda -hot προορισμός, πεδίο συνάντησης ανθρώπων και σωμάτων, και όλα αυτά χωρίς το ξόδεμα μισής περιουσίας. Εάν οι urban νέοι των 90s ενημερώνονταν από μία χρονοκάψουλα ότι οι νέοι των mid 20s θα έπιναν τσίπουρο και θα λάτρευαν κλαρίνο και βιολί, μπορεί και να μην το πίστευαν. Και σίγουρα, δεν θα πίστευαν ότι ο Δήμος Αθηναίων θα διοργάνωνε το απόλυτο αστικό πανηγύρι στον Λυκαβηττό.


Τι έχει κάνει όμως τον θεσμό των πανηγυριών να είναι τόσο hot τα τελευταία τουλάχιστον πέντε χρόνια, αν όχι και περισσότερο; H επικοινωνιολόγος και Διδάκτωρ στο Πάντειον Πανεπιστήμιο, Λήδα Τσενέ, σχολιάζει σχετικά: «Τα πανηγύρια πάντοτε κατείχαν μια ιδιαίτερη θέση στην παράδοση της Ελλάδας και αποτελούν μέρος της ταυτότητας, του brand μας ως προορισμού. Σίγουρα όλοι μας έχουμε βρεθεί σε κάποιο από αυτά, είτε γιατί κάποιος μας τράβηξε ως εκεί, είτε γιατί αποτελεί μέρος και απαραίτητη προϋπόθεση για να βιώσει κανείς την πολιτιστική/κοινωνική εμπειρία της επίσκεψης σε έναν τόπο -όπως για παράδειγμα στην Ικαρία-, είτε γιατί απλά τυχαίνει να είναι η σημαντικότερη έξοδος που μπορεί να κάνει ένας 16χρονος έφηβος στις οικογενειακές διακοπές του, είτε γιατί από FOMO (fear of missing out) πρέπει να πάμε και εμείς και να ποστάρουμε ότι “αισθανόμαστε χαρούμενοι στην τοποθεσία πανηγύρι στη Λόζα στην Αμοργό”.


Τα τελευταία χρόνια ωστόσο και σε αντίθεση με τις πεποιθήσεις ότι η γενιά Z σνομπάρει τις παραδόσεις, βλέπουμε όλο και περισσότερους εκπροσώπους της να συμμετέχουν φυσικά και ψηφιακά σε αυτά τα μεγάλα γλέντια του Αυγούστου, όπου οι σμίγουν οι γενιές, οι ντόπιοι και οι επισκέπτες. Το ενδιαφέρον για αυτή τη μορφή παραδοσιακής διασκέδασης και συνεύρεσης, ήταν το έναυσμα για τη δημιουργία ειδικής εφαρμογής, η οποία καταγράφει όλα τα πανηγύρια που συμβαίνουν στη δεδομένη χρονική στιγμή, αλλά και το θέμα που παρουσίασε η καλλιτεχνική ομάδα που εκπροσώπησε την Ελλάδα στην 60η Bienalle της Βενετίας. Και τα δύο, με διαφορετικό ίσως τρόπο, αντανακλούν το υβριδικό αποτύπωμα των ελληνικών πανηγυριών στις ζωές όλων μας».


Από τον 7ο αιώνα π.Χ., ο αρχαίος λυρικός ποιητής Αρχίλοχος από την Πάρο χρησιμοποιεί τη λέξη «πανήγυρις»: «Δήμητρος ἁγνῆς καὶ Κόρης τὴν πανήγυριν σέβων». Αυτό το έθιμο των αρχαίων Ελλήνων να μαζεύονται για να γιορτάσουν τους θεούς τους συνεχίστηκε και όταν οι θεοί έγιναν ένας θεός. Το πανηγύρι στο σύμπαν της χριστιανοσύνης αποτελούσε ένα δυνατό κύτταρο της κοινότητας.


Οι άνθρωποι, ομόψυχα και ομαδικά, ορμούσαν στο γλέντι και στο χορό, ξεχνώντας για λίγο τις διαφορές τους ή τα προβλήματα, για να απολαύσουν το συναίσθημα του «ανήκειν» και να τιμήσουν τον τόπο τους, τρώγοντας ντόπια εδέσματα και χορεύοντας με την παραδοσιακή μουσική. Τα πανηγύρια χωρίζονταν, παλιά, σε τρία σκέλη: πρώτο το θρησκευτικό, με λειτουργία στην εκκλησία και λιτάνευση της εικόνας, δεύτερο το ψυχαγωγικό, με όργανα, μουσική και χορό και τρίτο το οικονομικό, καθώς στήνονταν υπαίθρια παζάρια. Ο καθηγητής Λαογραφίας του Τμήματος Ιστορίας και Εθνολογίας του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης Μανόλης Βαρβούνης επισημαίνει ότι το πανηγύρι αποτελούσε και μία ευκαιρία για τα δύο φύλα να επικοινωνήσουν μεταξύ τους, ώστε να γίνουν συνοικέσια που τις περισσότερες φορές οδηγούσαν σε γάμους.


Φυσικά, μέχρι σήμερα, στα πανηγύρια οι άνθρωποι, και ιδίως οι νεότεροι, φλερτάρουν και ερωτεύονται. Η διαδικασία του χορού, που πολλές φορές προσομοιάζει στην ίδια την ερωτική πράξη, βοηθά πολύ τα σώματα και τις ψυχές να πλησιάσουν. Ο ιδρώτας, η έξαψη, τα χέρια ανακατεμένα προς τα πάνω, η μουσική που ενώνει και το ποτό που ζαλίζει. Για την Μυρτώ Στέλιου, graphic designer ετών 32, με έδρα της την Κυψέλη, τα πανηγύρια αποτελούσαν πάντα ένα σημαντικό γεγονός στην ζωή της, κι ας μη χόρευε. Κατάγεται από ένα χωριό της Ηπείρου και μιλά στο travel.gr σχετικά: «Το πρώτο πανηγύρι που θυμάμαι να χορεύω πάρα πολύ και να νιώθω έντονα το αίσθημα ότι γουστάρω ήταν στα 23 μου χρόνια περίπου σε ένα πανηγύρι στην Αθήνα, όπου έπαιζε ο Πετρολούκας Χαλκιάς. Είχα γλεντήσει πάρα πολύ κι από τότε το ζητάω συνέχεια αυτό το πράγμα. Το να πηγαίνω σε πανηγύρια με φέρνει σε επαφή και επικοινωνία με τις ηπειρώτικες ρίζες μου και αυτό μού αρέσει. Είναι ένα πολύ συγκεκριμένο, ανεκτίμητο συναίσθημα. Οκ, είναι η αλήθεια ότι έρχονται οι «φασαίοι» πολλές φορές, έτσι, για να πουν ότι πήγαν σε πανηγύρι και δεν ξέρουν καν και να χορεύουν. Δεν ισχύει αυτό όμως για όλους τους νέους ανθρώπους που επιλέγουμε να διασκεδάσουμε έτσι. Οι περισσότερες κι οι περισσότεροι προερχόμαστε από κάποιο χωριό, έχουμε περάσει εκεί καλοκαίρια και γιορτές, είναι ο τρόπος μας να συνδεθούμε με στιγμές ξεγνοιασιάς, με την ίδια την παιδική μας ηλικία».


Και η ηθοποιός Μιχαέλα Δάβιου, μόνιμη κάτοικος Αθήνας, με καταγωγή από την Τήνο, ετών 28, λέει ότι αγάπησε τα πανηγύρια από μια καλοκαιρινή βραδιά μετά την τελευταία επί Covid καραντίνα. Όπως σημειώνει: «Ξαφνικά, μεγάλοι, νέοι, άγνωστοι, γνωστοί, γίναμε μια παρέα μεταξύ μας, αρχίσαμε να χορεύουμε. Μέχρι και πριν λίγο καιρό, φορούσαμε όλοι μάσκες, άρα αυτή η στιγμή είχε μεγάλη σημασία. Θυμάμαι συγκινήθηκα. Ήταν σχεδόν βακχικό να αγγίζει και να ιδρώνεις με άλλα κορμιά που δεν τα ξέρεις και να χορεύεις σα να μην υπάρχει αύριο. Αυτή την ένωση με τους άλλους ανθρώπους προσωπικά δεν τη βρίσκω σε κανένα μπαρ ή κλαμπ. Επίσης, λατρεύω την παραδοσιακή μουσική, τα νησιώτικα, τα σουβλάκια, τις πατάτες, την μοσχοβολιά της τσίκνας!».


Ο Αναστάσιος Φέκας, υποψήφιος Διδάκτορας Κοινωνιολογίας, εξηγεί στο travel.gr: «Αν έπρεπε κάποιος να δώσει μια απάντηση στο ερώτημα “για ποιο λόγο τα τελευταία χρόνια τα πανηγύρια στην ελληνική επαρχία έχουν επανακτήσει την φήμη τους”, θα έπρεπε αρχικά να ξεκινήσει από το ίδιο το ερώτημα. Να απαντήσει δηλαδή αρχικά στο τι έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια στην ελληνική κοινωνία και πώς αυτό ξαναέκανε τα πανηγύρια να «είναι μέσα στην φάση» κυρίως της νεολαίας. Τα πανηγύρια αποτελούν εδώ και αιώνες έναν θεσμό στην ελληνική ορεινή αλλά και νησιωτική ύπαιθρο. Με τις ιδιορρυθμίες που μπορεί να τα χαρακτηρίζουν, ανάλογα και τον τόπο τέλεσής τους, από την ορεινή Ήπειρο έως τη νησιωτική Ικαρία, και από την ακριτική Θράκη έως και την Κρήτη, αποτελούν ένα σύνολο παγιωμένων σχέσεων, οι οποίες εκφράζονται κυρίως μέσω της μουσικής και του χορού.


Ίσως σε αυτό το στοιχείο, ότι δηλαδή πρόκειται για έναν κατεξοχήν παραδοσιακό θεσμό, έναν θεσμό επομένως ο οποίος κρατάει από τα προεπαναστατικά του 1821 ακόμα χρόνια, να βρίσκεται ο πρώτος από τους λόγους για τους ο οποίους ο κόσμος επιστρέφει σε αυτά. Αποτελούν άρα έναν ισχυρό αντίβαρο στις συνθήκες των ρευστών καιρών τις οποίες βιώνουμε παγκόσμια τα τελευταία χρόνια και ειδικά μέσω των συνεχόμενων κρίσεων στην ελληνική κοινωνία. Αρχής γενομένης της οικονομικής κρίσης του 2008 και με την πανδημία του covid ως το αποκορύφωμα αυτών, η ελληνική κοινωνία και ειδικότερα τα νεότερα τμήματα αυτής, να προσπαθούν να αγκιστρωθούν σε έναν θεσμό ο οποίος να συμβολίζει τρόπον τινά την μονιμότητα και την συνέχεια. Λέμε ειδικότερα τα νεότερα τμήματα αυτής, καθώς οι νέες γενιές δεν έχουν ζήσει ουσιαστικά καθόλου συνθήκες ασφάλειας και ηρεμίας στις ζωές τους.


Άρα, ίσως να εκφράζουν και μια επιστροφή στο παρελθόν, εφόσον το παρόν μας φαίνεται άσχημο, το μέλλον αβέβαιο και το πρόσφατο παρελθόν εξίσου τραυματικό. Νιώθουμε πως χρειαζόμαστε κάτι που να μας συνδέει με το πολύ μακρινό παρελθόν, το οποίο ίσως να είναι και εξιδανικευμένο, αλλά δεν μπορεί να μας βλάψει. Επίσης, ένας άλλος παράγοντας, ο οποίος να αιτιολογεί μια τέτοια επιστροφή στα πανηγύρια, είναι ότι ίσως η συμμετοχή σε αυτά να αποτελεί και ένα είδος συμβολικού κεφαλαίου και κοινωνικού κεφαλαίου του συμμετέχοντα σε αυτά, ο οποίος θα ανεβάσει εν συνεχεία την συμμετοχή του σε αυτά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ώστε να φαίνεται ότι συμμετέχει και ο ίδιος «στην φάση αυτή».


Ενδιαφέρον μάλιστα ενδεχομένως να αποτελεί το γεγονός πως η συμμετοχή σε πανηγυρικές δραστηριότητες, όπως για παράδειγμα στις χαρακτηριστικά μαζικές και δυναμικές ικαριώτικες καλοκαιρινές εκδηλώσεις, είναι αρκετά συνήθης σε νέους οι οποίοι (αυτό)προσδιορίζονται με όρους όπως «εναλλακτικοί», «ελευθεριακοί» ή «αναρχοαυτόνομοι». Ενδιαφέρον από την άποψη πως άτομα τα οποία ιδεολογικά ανήκουν σε χώρους οι οποίοι αντιστρέφονται τις μεγάλες εθνικές, ελληνικές, τοπικές ταυτότητες οι οποίες ρητά ή άρρητα εκφράζονται στα πανηγύρια, παρόλα αυτά συμμετέχουν ακριβώς σε αυτές τις εκδηλώσεις. Η ίδια η νεολαία άλλωστε θα περίμενε κανείς, ειδικά στην περίοδο των μικροταυτοτήτων στην οποία ζούμε, να στρέφεται στην αντίθετη της παράδοσης κατεύθυνση.


Μια εξήγηση για το εν λόγω γεγονός ίσως να αποτελεί η ίδια η ιδιοσυγκρασία της ελληνικής κοινωνίας, να ρέπει μονίμως μεταξύ της κίνησης προς τα μπρος αφενός και της παράδοσης και της συντήρησης αφετέρου. Επιπλέον, ακόμα και για άτομα τα οποία προσδιορίζονται από έναν ελευθεριακό τρόπο ζωής, η συμμετοχή τους αυτή σε ένα παραδοσιακό τελετουργικό όπως είναι ένα ελληνικό πανηγύρι, να είναι ακριβώς ένα από τα στοιχεία αυτής της ελευθεριακής τους ταυτότητας».


Πηγή: travel.gr

Τραγικός θάνατος 63χρονου - Πνίγηκε μπροστά στη γυναίκα του και τους φίλους του

Κατηγορία Τοπικά νέα στις   8:55 π.μ.  | 


Σύμφωνα με ρεπορτάζ του τηλεοπτικού σταθμού ΔΙΚΤΥΟ, ο άνδρας πέρασε με τα πόδια στην απέναντι πλευρά του ποταμού για να κάνει μια βόλτα, και, αντί να επιστρέψει και πάλι από την όχθη αποφάσισε να διασχίσει το ποτάμι κάθετα κολυμπώντας, όπου και πνίγηκε.


Δεν μπόρεσαν να τον σώσουν η σύζυγός του και φίλοι του Αυτόπτεις μάρτυρες του περιστατικού ήταν η σύζυγος του 63χρονου, αλλά και φίλοι του οι οποίοι δεν κατάφεραν να τον σώσουν. Ο άτυχος άνδρας φέρεται να ψάρευε μέσα στο συγκεκριμένο ποτάμι για πάνω από 25 χρόνια και να το ήξερε καλά.




Πηγή: iefimerida.gr





Ηλεία: Από στρεπτόκοκκο και όχι από αράχνη "έφυγε" ο 48χρονος - 2ος θάνατος στην περιοχή

Κατηγορία Δυτική Ελλάδα στις   7:58 π.μ.  | 


 Ανατροπή στην αιτία θανάτου του 48χρονου στο Κατάκολο στην Ηλεία που θεωρήθηκε αρχικά πως πέθανε από το τσίμπημα καφέ αράχνης.


Σύμφωνα με την ιατροδικαστή Αγγελική Τζιόλα ο θάνατός του 48χρονου άνδρα στην Ηλεία προήλθε από στρεπτόκοκκο και όχι από το τσίμπημα του καφέ αράχνης, ενώ ένας ακόμη θάνατος σημειώθηκε στην περιοχή από το μικρόβιο.


Το τραγικό περιστατικό σημειώθηκε το απόγευμα της Τρίτης (06/08/2024) όταν ο 48χρονος που έκανε διακοπές στην περιοχή του Κατάκολου στην Ηλεία, ένοιωσε πόνους στο πόδι του, χωρίς να διαπιστώσει ότι έχει τσιμπήσει κάτι.


Πηγή: thebest.gr

google-site-verification: googledd843cc8cd9e15a6.html